اخبار یادداشت ها رویدادها پیشخوان بانک داده ها درباره ما English
مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران
1397/02/28 -

با مشارکت «مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران» برگزار می شود: دومین کنفرانس «روز چندصدایی درباره عدالت بین المللی» در لاهه

با مشارکت «مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران» برگزار می شود:  دومین کنفرانس «روز چندصدایی درباره عدالت بین المللی» در لاهه

 دومین کنفرانس «روز چند صدایی درباره عدالت بین المللی» از سوی «موسسه ایبر-امریکن لاهه» و با مشارکت «مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران» در پانزدهم خرداد (پنجم ژوئن) در شهر لاهه هلند برگزار خواهد شد.

در مراسم امسال که در سالن کنفرانس «دانشگاه علمی کاربردی لاهه» برگزار خواهد شد، دادستان «دیوان کیفری بین المللی»، خانم فاطو بن سودا، سخنران اصلی خواهد بود. در کنفرانس امسال نیز - به مانند سال گذشته- سخنرانی از ایران با دعوت و هماهنگی مرکز حقوق کیفری بین المللی در پنل «حقوق کیفری بین المللی» به ایراد سخن خواهد پرداخت. 

کنفرانس «روز چند صدایی درباره عدالت بین المللی» با هدف فرصت سازی برای شنیدن صداهای غیر غربی در موضوعات حقوق بین الملل شکل گرفته است که اولین دوره آن سال گذشته میلادی برگزار گردید. «مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران» به عنوان سازمان مردم نهاد ثبت شده در هلند و به عنوان یکی از مشارکت کنندگان در این کنفرانس، موفق شده است تا با فرصت سازی برای جامعه حقوقی ایران، نام ایران را در کنار سایر کشورهای شرکت کننده در این رویداد مهم که قرار است هرساله برگزار شود مستقر نماید و به صورت ثابت یک کرسی برای یک سخنران ایرانی در این رویداد سالانه  و همراه با تامین مالی اقامت و سفر صاحب نظر مدعو در نظر بگیرد. 

در کنفرانس یک روزه امسال که افتتاحیه آن در ۳۱ ماه می در «کاخ صلح» و با حضور سفرای کشورهای شرکت کننده و مقامات قضایی محاکم بین المللی مستقر در لاهه برگزار خواهد شد، موضوع پنل حقوق کیفری بین المللی، اعمال صلاحیت دیوان کیفری بین المللی نسبت به «جرم تجاوز سرزمینی» می باشد که در کنار سخنران ایرانی، صاحب نظرانی از مصر، روسیه، توگو و گواتمالا نیز به ایراد سخن خواهند پرداخت.

اخبار تکمیلی این رویداد متعاقبا اعلام می گردد.

Share
ارسال نظر (1)
نظرات بازدیدکنندگان
Farzad ghodsy - 1397/02/28
سلام ، شرکت در این کنفرانس برای وکلای ایرانی به چه صورت خواهد بود ؟
ارسال نظر
ایمیل:
حاصل جمع 4+7
آخرین مطالب
           
Copyright 2014 - www.icicl.org