اخبار یادداشت ها رویدادها پیشخوان بانک داده ها درباره ما English
مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران

راهنمای دیوان کیفری بین المللی

راهنمای دیوان کیفری بین المللی

عنوان:

راهنمای دیوان کیفری بین المللی

نویسنده:

محمد هادی ذاکرحسین

سال نشر:

1395 خورشیدی

ناشر:

شهر دانش

 

کتابچه «راهنمای دیوان کیفری بین المللی» نخستین کتابی است که از سوی «مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران» تهیه شده است. این کتاب که توسط مدیر مرکز به رشته تحریر درآمده است دربردارنده سوالات و پاسخ هایی است برای معرفی دیوان کیفری بین المللی به مخاطب عام و خاص. خوانش این کتاب، تصویری روشن از اهداف، عملکرد و نظام حقوقی حاکم بر دیوان در اختیار خواننده قرار می دهد. نویسنده کتاب در مقدمه خود، شرحی بر رویکرد های منفی نسبت به دیوان و راه رفع آن ها نگاشته است. نه تنها دانشجویان و پژوهشگران حقوقی، بلکه عموم فارسی زبانان علاقه مندان به موضوعات بین المللی و مساله عدالت مخاطب این کتاب می باشند.  

Share
ارسال نظر (3)
نظرات بازدیدکنندگان
Melody Kh. Moghadam - 1395/03/25
كتابي مفيد و با قلم نوشتاري منحصر بفرد، همراه نماي مقر جديد شيشه ي "ديوان كيفري بين المللي". موفق باشيد!

{بدون نام} - 1395/04/01
جناب دکتر ذاکر حسین با درود لطفا نسخه ای از ان را جهت پرزنت به دانشجویان برایم ارسال فرمایید. گریت فول تو یو آقایی جنت مکان

Melody. kh. Moghadam - 1395/04/04
با عرض ادب و احترام، کتاب " راهنمای دیوان کیفری بین المللی" در پژوهشکده شهر دانش به نشانی: تهران، خيابان كريم خان زند، خيابان سنايي، خيابان نهم، كوچه گيلان، پلاك 5. تلفن:88863818 بخش فروش کتاب موجود است، همچنین می توان در سایت شهر دانش به نشانی: http://shahredanesh.com بصورت آنلاین با تخفیف 15 خریداری نمود.
ارسال نظر
ایمیل:
حاصل جمع 11+5
آخرین مطالب
           
Copyright 2014 - www.icicl.org