اخبار یادداشت ها رویدادها پیشخوان بانک داده ها درباره ما English
مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران
1395/03/20 -

شرکت مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران در میزگردهای دیوان و سازمان های مردم نهاد

شرکت مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران در میزگردهای دیوان و سازمان های مردم نهاد

مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران به عنوان یک سازمان مردم نهاد ثبت شده در لاهه هلند، در بیست و یکمین میزگردها و جلسات استراتژیک دیوان کیفری بین المللی و سازمان های مردم نهاد که در مقر دیوان در لاهه برگزار شد شرکت نمود.

در این نشست های چهار روزه که با حضور مهمترین سازمان های مردم نهاد بین المللی و منطقه ای فعال در حوزه عدالت کیفری بین المللی مانند عفو بین المللی و دیده بان حقوق بشر و با حضور مقامات ارشد ارگان های مختلف دیوان کیفری بین المللی برگزار شد مطالب و موضوعات متنوع و مهمی به بحث گذاشته شد. 

دفتر دادستانی دیوان در این نشست ها اخرین تحولات مربوط به تعقیب و تحقیق نسبت به وضعیت ها و پرونده های در دستور کار دیوان را در اختیار نمایندگان سازمان های مردم نهاد قرار داد. دبیرخانه دیوان نیز که بیشترین نقش نهادی در ارتباط با سازمان های مردم نهاد و انجام فعالیت های اموزشی و ترویجی دارد در این نشست اخرین تحولات سازمانی مرتبط با دبیرخانه دیوان را تشریح کرده و بر لزوم ارتباط مستمر و موثر با سازمان ها تاکید نهاد.

حضور مرکز حقوق کیفری بین المللی در این نشست سازنده در کنار حضور سال گذشته در نشست مجمع دول عضو دیوان کیفری بین المللی در راستای افزایش فعالیت های تعاملی با فعالان حوزه عدالت کیفری بین المللی و کنشگری در این حوزه می باشد.

Share
ارسال نظر (1)
نظرات بازدیدکنندگان
Melody Kh. Moghadam - 1395/03/25
باعث افتخار ايران عزيزمان هستيد. سرافراز باشيد.
ارسال نظر
ایمیل:
حاصل جمع 6+11
آخرین مطالب
           
Copyright 2014 - www.icicl.org