اخبار یادداشت ها رویدادها پیشخوان بانک داده ها درباره ما English
مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران

محشای اساسنامه رم (ویرایش سوم)

محشای اساسنامه رم (ویرایش سوم)

نام:

محشای اساسنامه رم 

The Rome Statute of the International Criminal COurt: A Commentary

نویسنده:

جمعی از نویسندگان با ویراستاری «اوتو تریفترر» و «کای عمبوس»

Otto Troffterer & Kai Ambos

سال نشر:

۲۰۱۶ میلادی

 

پس از مدت ها انتظار، ویرایش سوم محشای اساسنامه رم معروف به محشای «تریفترر» منتشر گردید. این ویرایش در زمانی منتشر گردید که ویراستار اصلی آن یعنی پرفسور «اوتو تریفترر» چندی پیش از آن دیده از جهان فرو بست. محشای اساسنامه رم توسط جمعی از صاحب نظران خوش نام در عرصه مطالعات حقوق کیفری بین المللی به رشته تحریر درآمده است که به تفسیر تفصیلی ماده به ماده اساسنامه رم، سند موسس دیوان کیفری بین المللی، می پردازد. در میان محشاهای موجود، محشای «تریفترر» به روز ترین و خوش نام ترین می باشد.

ویراش جدید محشای اساسنامه رم در بردارنده تازه ترین تحولات ناظر به دیوان کیفری بین المللی می باشد و بر اساس تجارب و ادبیات تولید شده بعد از یک دهه از عمر دیوان کیفری بین المللی تنظیم گردیده است بنابراین دربردارنده مهمترین آرای موجود در این حوزه می باشد.

خوانش این مجموعه از ضرورت های حتمی مطالعات دیوان کیفری بین المللی می باشد.  

Share
ارسال نظر (3)
نظرات بازدیدکنندگان
Melody. kh. Moghadam - 1395/02/06
امیدوارم یک نسخه از "محشای تریفتر" روز 17" جولای" سالروز تصویب اساسنامه دیوان کیفری بین المللی، در نشستی به همین مناسبت در ایران عزیزمان، در دسترس علاقمندان به آن قرار گیرد. موفق و موید باشید!

nikbin - 1395/02/07
سلام لطفا ترتیبی بدید تا این کتاب را به سهولت تهیه کنیم . من برای تکمیل پایان نامه ام واقعا به این کتاب نیاز دارم. بسیار سپاسگزارم

{بدون نام} - 1395/03/13
عالی است این مطالب شما
ارسال نظر
ایمیل:
حاصل جمع 11+7
آخرین مطالب
           
Copyright 2014 - www.icicl.org