اخبار یادداشت ها رویدادها پیشخوان بانک داده ها درباره ما English
مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران

تعقیب جرایم بین المللی؛ گزینش گری و نظام حقوق کیفری بین المللی

تعقیب جرایم بین المللی؛ گزینش گری و نظام حقوق کیفری بین المللی

عنوان: 

تعقیب جرایم بین المللی؛ گزینشگری و نظام حقوق کیفری بین المللی

Prosecuting Internatioal Crimes: Selectivity and International Criminal Law Regime

نویسنده:

رابرت کرایر

سال نشر:

۲۰۰۵ میلادی

ناشر:

انتشارات دانشگاه کمبریج

 

نویسنده نام آشنای این کتاب، استاد دانشگاه بیرمنگام انگلستان، در این کتاب حدود ۳۵۰ صفحه ای با بیان تاریخچه نظام عدالت کیفری بین المللی و بیان تاریخ مختصری از دادگاه های کیفری بین المللی و مختلط به مساله گزینشگری در نظام عدالت کیفری بین المللی می پردازد. گزینش و اختیار چند جرم معدود به عنوان جرایم بین المللی و همچنین گزینشگری در ارتباط با مدل های مسوولیت کیفری از موضوعاتی است که نویسنده به این موارد پرداخته است. خوانش این کتاب از حیث اشراف نسبت به داده های تاریخی در ارتباط با نظام عدالت کیفری بین المللی پرفایده خواهد بود.

Share
ارسال نظر (2)
نظرات بازدیدکنندگان
صمصام عوض پور - 1393/10/03
با سلام احتراماً اگر برای مرکز مقدور است که لطف کنید فایل pdf این کتب ارزشمند را نیز برای علاقه مندان به عرصه پربار حقوق بین الملل کیفری عرضه بدارید. با تشکر بی صبرانه منتظر پاسخ مرکز هستیم صمصام عوض پور دانشجوی حقوق بین الملل دانشگاه تربیت مدرس

مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران - 1393/10/04
با تشکر از پیام شما. مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران بنابر ملاحظات حقوقی قادر به اشتراک گذاری فایل کتاب های معرفی شده در این بخش نمی باشد. هدف از این بخش اشناسازی پژوهشگران و علاقه مندان حقوق کیفری بین المللی با کتاب های مطرح در این حوزه می باشد تا بتوانند از طریق کتابخانه های موجود در داخل ان ها را تهیه کنند. در صورت عدم دسترسی به این کتاب ها، راه بهینه درخواست از مسوولان کتابخانه های مراکز اموزشی و پژوهشی برای تهیه کتاب های مذکور می باشد.
ارسال نظر
ایمیل:
حاصل جمع 7+3
آخرین مطالب
           
Copyright 2014 - www.icicl.org