با همکاری «مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران» برگزار می شود: سومین همایش «روز چند صدایی برای عدالت بین المللی» در لاهه هلند

 سومین همایش «روز چند صدایی برای عدالت بین المللی» با همکاری «مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران» در روز ۱۵ خرداد (۵ ژوئن) در سالن کنفرانس دانشگاه علمی کاربردی لاهه در کشور هلند برگزار می شود. موضوع نشست سال جاری به دلیل هم زمان شدن با هفتادمین سالگرد تصویب کنوانسیون های چهارگانه ژنو در ارتباط با اجرای ملی این کنوانسیون ها می باشد.

این کنفرانس از سال ۲۰۱۷ میلادی با ابتکار موسسه «ایبرو-امریکن لاهه برای صلح، حقوق بشر و عدالت بین المللی» و با مشارکت دانشگاه علمی کاربردی لاهه هلند به صورت سالیانه و با هدف صدا بخشیدن به نظرات غیر اروپایی در ارتباط با موضوع عدالت بین المللی برگزار می شود.

مرکز حقوق کیفری بین المللی در راستای رسالت خود مبنی بر فرصت بخشیدن به جامعه ایران جهت کنشگری در نظام عدالت کیفری بین المللی، از عنفوان شکل گیری این رویداد مهم بین المللی، به عنوان موسسه همکار در برگزاری این نشست مشارکت داشته و یک کرسی دائمی برای یک سخنران مدعو از ایران در نظر گرفته است. 

سخنرانی سال جاری که به دعوت مرکز در این نشست حضور به هم خواهد رسانید سرکار خانم «کتایون حسین نژاد» می باشد. دیگر سخنرانان پنل، صاحب نظرانی از ارژانتین، بلغارستان، و چین می باشند.

 



لینک مطلب:   http://www.icicl.org/details.asp?id=545